سفارش تبلیغ
صبا ویژن
همواره بیندیشید که آن مایه زندگانی دل [امام حسن علیه السلام]
قمه‏ زنی سنت یا بدعت؟
درباره



قمه‏ زنی سنت یا بدعت؟

وضعیت من در یاهـو
مهدی مسائلی
امام خمینی(ره):...اگر بناست با اعلام و نشر حکم خدا به مقام و موقعیتمان نزد مقدّس‌نماهای احمق و آخوندهای بی‌سواد صدمه‌ای بخورد، بگذارید هرچه بیشتر بخورد...ما باید سعی کنیم تا حصارهای جهل و خرافه را شکسته تا به سرچشمه زلال اسلام ناب محمدی، صلی الله علیه وآله، برسیم. و امروز غریب‌ترین چیزها در دنیا، همین اسلام است و نجات آن قربانی می‌خواهد و دعا کنید من نیز یکی از قربانی‌های آن گردم.صحیفه نور، ج 21، 2/7/67
آهنگ وبلاگ

انتشار کتابی در جهت ترویج بدعت قمه زنی با نام «قمه‌زنی سنت یا بدعت؟»

پس از انتشار کتاب «قمه‌زنی سنت یا بدعت؟» که در آن به نقد بدعت قمه‌زنی پرداخته شد به گونه‌ای که تمامی حیله‌های مدعیان قمه‌زنی برای فریفتن عزاداران حسینی را به چاش کشید. اخیرا کتابی جیبی با نام مشابه «قمه‌زنی سنت یا بدعت» منتشر شده که در آن با تحریف روایات، و انواع مغالطات سعی شده توجیهی نسبت به عمل عمل قمه‌زنی انجام گیرد.

جالب اینجاست که منتشر کنندگان این کتاب برای مسموم سازی افکار مردم و دور ماندن از اعتراضات در مناطقی از کشور این کتاب را توزیع کرده‌اند که کتاب « قمه‌زنی سنت یا بدعت؟» که در نقد عمل قمه‌زنی است هنوز به آنجاها نرسیده است. این کتاب هم اکنون در مشهد به صورت گسترده‌ای در حال توزیع است.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط مهدی مسائلی 86/10/24:: 10:39 عصر     |     () نظر