سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اساس دانش بردباری است . [امام علی علیه السلام]
قمه‏ زنی سنت یا بدعت؟
درباره



قمه‏ زنی سنت یا بدعت؟

وضعیت من در یاهـو
مهدی مسائلی
امام خمینی(ره):...اگر بناست با اعلام و نشر حکم خدا به مقام و موقعیتمان نزد مقدّس‌نماهای احمق و آخوندهای بی‌سواد صدمه‌ای بخورد، بگذارید هرچه بیشتر بخورد...ما باید سعی کنیم تا حصارهای جهل و خرافه را شکسته تا به سرچشمه زلال اسلام ناب محمدی، صلی الله علیه وآله، برسیم. و امروز غریب‌ترین چیزها در دنیا، همین اسلام است و نجات آن قربانی می‌خواهد و دعا کنید من نیز یکی از قربانی‌های آن گردم.صحیفه نور، ج 21، 2/7/67
آهنگ وبلاگ

آیت الله سید حسن امامی

ادعاهای قمه‌زنان را تکذیب نمود

آیت الله سید حسن امامی با تکذیب حمایت خود از قمه‌زنان، نسبت‌های داده شده به ایشان را در  مورد تأئید عمل قمه زنی رد نمود.

در جلسه‌ای که چندی پیش تعدادی از دست اندرکاران فرهنگی استان اصفهان با آیت الله امامی داشتند ایشان با تکذیب نسبت‌های داده به خود در مورد تأئید عمل قمه‌‌زنی، فرمودند: مطالب نقل شده از من در CDحقیقت مظلوم مونتاژی بوده و دست‌اندرکاران ساخت آن CD  با این حربه که در جهت پاسخ گفتن به سی‌دیی دیگر، که در آن به مطلق عزادری‌ها حمله شد بود، هستند با من مصاحبه نمودند و از این رو بنده نیز نسبت به مطلق عزادری(نه قمه‌زنی) سخنانی گفتم که متأسفانه از گفته‌های من به وسیله مونتاژ در جهت تأئید عمل قمه‌زنی بهره‌برداری شد.

ایشان در این جلسه همچنین با اشاره به بعضی تهمت‌هایی که به ایشان زده می‌شود فرمودند: من چه قبل و چه بعد از انقلاب همواره حامی و پایبند به ولایت فقیه بوده‌ام.

ایشان با بیان خدمات خود در طول جنگ تحمیلی به رزمندگان اسلام هرگونه نسبت و تهمتی به خود را پیرامون مخالفت با انقلاب، ولایت فقیه، دفاع مقدس و... رد نموده و فرمودند همه این تهمت‌ها در جهت تخریب چهره من بوده است.

ایشان همچنین با اعلام حمایت از دولت مردمی آقای احمدی‌نژاد فرمودند: رأی من و خانواده‌ام در انتخابات نهم به آقای احمدی‌نژاد بود.

در پایان جسله این روحانی سرشناس اصفهان با بیان محذوریت‌های خود در مورد اظهار نظر صریح درباره قمه‌زنی، هرگونه خبری را درباره اظهار نظر خود پیرامون قمه‌زنی تکذیب نمود.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط مهدی مسائلی 86/10/24:: 10:41 عصر     |     () نظر