سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوستترا چندان دوست مدار مبادا که روزى دشمنت شود و دشمنت را چندان کینه مورز که بود روزى دوستت گردد . [نهج البلاغه]
قمه‏ زنی سنت یا بدعت؟
درباره



قمه‏ زنی سنت یا بدعت؟

وضعیت من در یاهـو
مهدی مسائلی
امام خمینی(ره):...اگر بناست با اعلام و نشر حکم خدا به مقام و موقعیتمان نزد مقدّس‌نماهای احمق و آخوندهای بی‌سواد صدمه‌ای بخورد، بگذارید هرچه بیشتر بخورد...ما باید سعی کنیم تا حصارهای جهل و خرافه را شکسته تا به سرچشمه زلال اسلام ناب محمدی، صلی الله علیه وآله، برسیم. و امروز غریب‌ترین چیزها در دنیا، همین اسلام است و نجات آن قربانی می‌خواهد و دعا کنید من نیز یکی از قربانی‌های آن گردم.صحیفه نور، ج 21، 2/7/67
آهنگ وبلاگ
"آقای بهجت را دروغگو کردند، علامه طباطبایی را کافر!"
آینده: حجت الاسلام و المسلمین فاطمی نیا در سخنان خود در شبهای تاسوعا و عاشورا از نگاه های افراطی و تحریف شده به دین به شدت انتقاد کردند.
وی با اشاره به این که هدف قیام امام حسین(ع) نجات دین از تحریفات بوده، به بیان درد و دل های خود و انتقاد از برخی کج فهمی ها به نام دین پرداخت.
استاد فاطمی نیا اظهار داشت: این افراد کج فهم حتی علامه طباطبایی را کافر می خواندند و به چهره ای چون آیت الله العظمی بهجت که مثل ایشان در حال حاضر نداریم، تهمت دروغگویی می زنند.
وی توضیح داد: یک سی دی درست کرده اند که در آن یک روحانی سید با محاسن از قول آقای بهجت می گوید: در جوانی من، سید ابوالحسن اصفهانی گفت قمه بزنید و 700 مجتهد قمه زدند و من هم لای آنها رفتم و قمه زدم.
استاد فاطمی نیا گفت: من بعدا خدمت آیت ا... بهجت رفتم و موضوع را از ایشان پرسیدم. ایشان گفتند، سید ابوالحسن می خواست جلوی قمه زنی را بگیرد، ولی نتوانست. اما وقتی پیش فردی که در سی دی سخن گفته بود، رفتم، گفت : پس آقای بهجت دروغگو است و باید نمازهایی که پشت سر ایشان خوانده ایم، اعاده کنیم!
سید عبدالله فاطمی نیا با انتقاد از این گونه خشک مغزی ها گفت: ما این همه دعا داریم، آن وقت یک عده ای می روند دنبال دعاهایی که یک مشکلی یا یک چیز جنجالی داشته باشد. در حالی که من به آنها گفتم مگر قحطی دعا داریم که دنبال این موارد می روید؟ یا من در قم دیده ام که کلیشه لعن علیه برخی درست می کنند و روی در و دیوار را از آن پر می کنند. البته آن وهابی هم که زورش به اینها نمی رسد، می رود در شهر دیگری چند جوان شیعه را با بمب به کشتن می دهد.
وی گفت: نهضت سید الشهدا (ع) دقیقا در مقابل تخریب عقاید عمل کرد و امروز هم وظیفه ما مقابله با کژاندیشی هایی است که با نام دین به خورد جوانان می دهند.


حاشیه خبر: فرد مذکور در این خبر در یکی از سایت ها به تکذیب این خبر پرداخته است اما با توجه به شناختی که از او موجود است به این تکذیب نباید اعتماد نمود.  زیرا وی در سی دی  حقیقت مظلوم نیز صریحا از مردم می خواست که بروند و نسبتهای کذبش به آیت الله بهجت را از  معظم له بپرسند  که با هوشیاری و اقدام به موقع دوستان کذبش مشخص و دستش رو شد! و البته معاندت وی نسبت به مسائل حکومتی نظام جمهوری اسلامی اختصاص به قمه زنی ندارد بگونه ای که حتی چند روز پیش نواری از وی به دست اینجانب رسید که وی صریحا در آن با تمسخر شعار انسجام اسلامی مردم را به خروج از حاکمیت فرا خوانده و به توهین به ساحت مقام معظم رهبری می پرداخت!

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط مهدی مسائلی 87/10/22:: 12:34 صبح     |     () نظر