سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر که بى محابا به مردمان آن گوید که نخواهند ، در باره‏اش آن گویند که ندانند . [نهج البلاغه]
قمه‏ زنی سنت یا بدعت؟
درباره



قمه‏ زنی سنت یا بدعت؟

وضعیت من در یاهـو
مهدی مسائلی
امام خمینی(ره):...اگر بناست با اعلام و نشر حکم خدا به مقام و موقعیتمان نزد مقدّس‌نماهای احمق و آخوندهای بی‌سواد صدمه‌ای بخورد، بگذارید هرچه بیشتر بخورد...ما باید سعی کنیم تا حصارهای جهل و خرافه را شکسته تا به سرچشمه زلال اسلام ناب محمدی، صلی الله علیه وآله، برسیم. و امروز غریب‌ترین چیزها در دنیا، همین اسلام است و نجات آن قربانی می‌خواهد و دعا کنید من نیز یکی از قربانی‌های آن گردم.صحیفه نور، ج 21، 2/7/67
آهنگ وبلاگ

در مراسم اختتامیه سومین جشنواره استانی علامه حلی (ره) پنجشنبه 30/9/91 همزمان با ولادت حضرت موسی بن جعفر(ع) و هفته پژوهش با حضورمسئولین و پژوهشگران طلبه خواهر و برادر در مدرسه علمیه صدر بازار اصفهان برگزار شد، کتابی از حقیر با عنوان «ندای دیدار» توانست عنوان برتر این جشنواره را کسب نماید.

به گزارش سایت معاونت علمی، پژوهشی حوزه علمیه اصفهان دبیر جشنواره علامه حلی (ره) استان اصفهان گفت: تعداد 2034 اثر علمی به دبیرخانه جشنواره علامه حلی(ره) حوزه های علمیه برادر و خواهراستان اصفهان وارد شد که از این تعداد 1307 اثراختصاص به خواهران طلبه و727 اثر به برادران طلبه متعلق می باشد.

حجت الاسلام رسول ملکیان اصفهانی در ادامه افزود: این آثار در ده موضوع کلی طبقه بندی شده است که بعد از مراحل ارزیابی اجمالی و تفصیلی و داوری 14 اثر ممتاز و شایسته تقدیر شناخته شد.

در این مراسم علاوه بر کتاب این حقیر، مهدی مسائلی، با عنوان " ندای دیدار" که در سطح 3 حوزوی مورد ارزیابی قرار گرفته و عنوان برتر کسب نمود، آقایان سید مهدی بیابانکی با تحقیق پایانی سطح 3 با عنوان "جایگاه وجودی انسان در فلسفه صدرایی و سنت فلسفی- جامعه شاختی پست مدرن"  و امیرحسین مظفری زاده با تحقیق پایانی سطح 3 با عنوان "ابن فهد حلی: صوفی یا فقیه عارف" وعلی اصغر حایری یزدی با تحقیق مقدماتی با عنوان "متن پژوهی توصیفی نهایه الایجاز فی درایه الاعجاز" وهادی فریدونی با تحقیق پایانی سطح یک با عنوان "سنگ نشان" و روح الله بیدرام با کتاب سطح 3 با عنوان "نجوای روزه داران" و محمد رضا ربیعی با کتاب سطح 1 با عنوان "سقوط در دقیقه 89 تاریخ" به عنوان صاحبان آثار برتر در بین برادران شرکت کننده انتخاب شدند.

در مراسم اختتامیه جشنواره علامه حلی استان اصفهان هفت نفر از صاحبان آثار شایسته خواهران نیز مورد تقدیر قرار گرفتند.

لازم به تذکر است که کتاب «ندای دیدار» که در موضوع اسرار و برکات اذان به نگارش درآمده، هنوز منتشر نگردیده است.

یادآوری این نکته نیز مناسب است که پیش از این دو عنوان دیگر از کتاب‌های حقیر توانسته بودند عنوان برگزیده جشنواره علامه حلی را کسب نمایند.

یکی کتاب «نهم ربیع؛ جهالت‌ها خسارت‌ها» که توانست عنوان کتاب برگزیده جشنواره سراسری علامه حلی را در سال 1388 کسب نماید.

و دیگری کتاب «پیشوایان شیعه پیشگامان وحدت» که توانست در سال 1389 عنوان کتاب برگزیده اولین جشنواره استانی علامه حلی اصفهان را کسب نماید.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط مهدی مسائلی 91/10/4:: 10:38 صبح     |     () نظر